چرا شرکت آکام صنعت آسیا ؟

در حال حاضر ایران چهارمین  کشور دارای ذخایر اثبات شده نفت خام جهان و دومین کشور دارنده  ذخایر گاز طبیعی جهان است . همچنین این کشور دارای یک میدان عظیم گاز ساحلی در خلیج فارس با قطر است. از اینرو دولت ایران پروژه های بسیاری برای انجام دادن دارد. از آنجا که ما اولین و معتبرترین شرکت ایرانی متخصص در مشاغل دریایی صنعت نفت و گاز هستیم  که دولت می تواند به آن اعتماد کند، آنها ما را برای انجام مسئولیت های بزرگ و نیز مشاوره در این زمینه انتخاب کرده اند.

مسئولیت

نوع خدمت رسانی ما، همیشه به مشتریان ما  این اطمینان را داده که ما با کارآمدی پروژه ها را در مسیر صحیح قرار داده در زمان مناسب و در مهلت مقرر به پایان خواهیم رساند.

 تجهیزات

گستردگی و فراوانی تجهیزات ما شامل طیف وسیعی از تجهیزات بررسی هیدروگرافی ، حفاری ، فیبر نوری و ابزارهای کابل کشی و ROV میشود

 

اهداف تجاری

کسب رتبه های برتر در عملیات

پرسنل

اصلی ترین سرمایه و نقطه قوت ما، کارکنان هستند. ما همیشه به دنبال متخصصین با استعداد و حرفه ای و خلاقی هستیم که با تحقق و مطالعه، از بروز چالش در عملیات مهندسی و زمینه های کاری ما نمی هراسند.

 

پشتیبانی حرفه ای و در دسترس بودن امکان ارائه خدمات 24-7 به مشتریان

 کیفیت

وقتی ما در قلب هر کار و پروژه فنی هستیم، این اطمینان به مشتریان ما داده می شود که ما به بهترین وجه  و بدون افت کیفیت ،کار را به سرانجام می رسانیم

 

چشم انداز شغلی

ما شرکتی ایرانی، منحصر به فرد و پویا در رقابت با همتایان خارجی حرفه ای خود هستیم

 

استانداردها و گواهینامه ها ما مفتخر به دریافت گواهینامه درجه یک در بررسی هیدروگرافی، گواهینامه درجه 3 در خدمات ارتباطی بوده و سیستم مدیریت جامع یکپارچه (IMS) را پیاده سازی کرده ایم.

Copyright © 2020 Designed by ICT Department of Akamindustry.com

ارتباط سریع

 اطلاعات تماس

 

تلفن  88601461-88606438-86051842  (21 98+)
نمابر   86051538 (21 98+)
پست الکترونیک

info@akamindustry.com

مدیر عامل kohzadi@akamindustry.com
روابط عمومی publicrelations@akamindustry.com
معاون مدیر عملیات deputyoperationmanager@akamindustry.com
مدیر فنی مهندسی cablelayingmanager@akamindustry.com
مدیر بازرگانی tendermanager@akamindustry.com

 

Please publish modules in offcanvas position.